Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Annie - 22 oktober 2008 22:07

blev dem... men vet inte om de synns så vidare stor skillnad.

Tog kort innan och under (kort hår ska jag då inte ha haha) Men nu orkar jag inte fixa till frillan för ett kort, ska ju susa nu så jag orkar  jobba i morgon efter 3 dagars vabb hemma med Viktor...

Så hinner jag och kommer jag kommer i håg så ska jag fota frillan i morgon :-)

Så ska vi se om de bidde nå ljusrae, och ja någon skillnad


Hörs kanske i mon efter jobbet... Skoj att jobba igen, bara 2 dagar GÖTT haha

Av Annie - 22 oktober 2008 11:13

I går fick jag veta att en av mina närmaste kompisar väntar barn !!! Super skoj vännen (nämner inga namn då de é rättidigt än och vet inte om hon vill att ALLA ska få veta än)


Men iaf älskade vännen... SUPER GRATTIS till er båda

Av Annie - 22 oktober 2008 10:37

Köpte en ny hårfärg i går och nu sitter jag här och funderar på om jag ska färga mitt hår eller ej...? Skulle behöva klippa de oxå, men min frisör fick bebis för några veckor seda... självklart super skoj men vem ska jag nu gå till ?

Nån som har förslag...? Tips på bra frisörer, TACK!!!!

Vill i ena stunden spara ut de långt igen... såg ett fint kort som jag gillar, både i längd & färg förrut (på mig själv alltså, ja de finns sådanna haha)

men i andra sekunden så vill jag göra något redikalt. Så trist på mitt hår just nu :-(

Kankse ska jag börja med förarbetet själv då ? Färgningen haha... Jaj jag ska nog börja med de iaf så får vi se sen :-)

Av Annie - 22 oktober 2008 08:50

och jag börjar känna mig aningens rastlös faktiskt!!!!


Viktor är mycket piggare, bättre i magen men snorig ÄN... Men ska man vänta tills de é borta kan man få vara hemma hur länge som hellst... och de funkar inte riktigt!

Så i mon kommer han att få gå och jag ska tillbaka till jobbet igen. Ska bli skönt! Börjar bli lite jobbigt/tråkigt att vara hemma nu faktiskt!! 

I dag händer nog ingenting... vad jag vet ?!

Nån som vill komma och leka med oss ??? *ler*



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards