Alla inlägg under november 2008

Av Annie - 30 november 2008 17:45

Ja de blev så att de bara vart jag och mamma som åkte in till skansen på julmarknad så här på 1:a advent

Kom väl dit ca 11.00, ingen kö in på skansen men de var en himla kö till båten över vid slussen!

Kollade runt lite i "gårdagrna" köpte glögg, korvar, brända mandlar *mumsigt* och sen bullar... Var väl där ca 2½timme innna vi tröttnade och åkte hem igen. Hemma igen ca 15.00 (blev ett stopp på halalvi här i centrum först)


Lyckad och trevlig dag... Lite kallt åt fingrarna (hittade inte mina vantar här hemma innan vi åkte)

 Annars helt ok... trevligt, trist bara att de inte finns någon snö kvar.


Nu väntar middagen


hej så länge

Av Annie - 29 november 2008 22:32

Har inte sett så många avsnitt igentligen av Stjärnor på is... bara då jag hunnit typ.

Blev inge i dag efterssom mamma och jag såg på Mamma Mia å nu när jag knäppte på 4an så stod de redan klart att Tony åkt ut!

Trodde jag skulle hinna se lite mera än så, men kom inte i håg när de började igen efter nyheterna... Ja så kan de gå!!!!

Håller iaf på Marcus :-) men tycker att de var super trist att Tony åkte ut... fasten att jag inte såg dagens åk och igentligen inte kan uttala mig men iaf :-) !!!!


Spännande final nästa vecka ?!


 


Av Annie - 29 november 2008 22:29

älskade vänner....

Saknar er så (ni vet vilka ni är ?!) Hoppas att vi kan hitta på något skojigt snart... SÅÅÅ länge sedan nu!

Vet att de kan bli stressigt så här innan jul, men hoppas kan man väl alltid ?!

Av Annie - 29 november 2008 22:06

av


Helt ok... Bra musik :-)

MEN handlingen var väl si så dära om du frågar mig!

Klart värt att se... men jag vet ej om jag hade betalat för den *fy mig*

Har haft den hemma ett tag men inte sett den ännu... Precis som

 filmen som jag heller inte har sett ännu... Får ta de en anna helg kanske ?! :-)


Den får iaf ++++ av mig !!!


Av Annie - 29 november 2008 16:46

Ja de var ett tag sedan nu....

Så är sååå sugen, men får vänta tills nästa helg då mamma é här denna. Går nog de med ?! Men hade varit grymt skoj!!!

Jaja hoppas på en härlig för fest och någon skojig krog nästa helg ? men mycket gått och dans :-) Hoppas jag. Nån ???

Sen hoppas jag att kryssningen den 27:e dec blir av ? Hur går de Therese ? *rolig då jag ej hört något i från dig om den*


Längtar tills man får gå ut och svänga sina lurviga, förfest och göra sig i ordning i hop... Länge sedan nu!!! :-(



Av Annie - 29 november 2008 15:36

Yes... Mamma kom ner för ca 2timmar sedan.

Hann som tur var städa neder våningen och halva över våningen iaf innan hon kom.

Vi sov ju som bekant rätt länga i morse allihopa *skönt* åtta vaknade vi :-)

Har hunnit med lite tvätt oxå och sen har de blivit mycket fika och pyssel... Tomas var till sommarbo för att tvätta Joakims dunjacka, eller ja vi tvättade den hemma men torktumlade dem hos dem med tennisbollar då vi inte har någon egen hemma :-( + att dem var till coopan oxå, så nu har vi lite mat mm hemma igen + en ny toa sitts nere, den gamla var ju helt paj/trasig :-(


I mon blir de nog en sväng till skansen, får se om vi åker alla (Tomas é väl så tråkig och inte vill följa) eller så åker bara mamma och jag haha...

Vi får se i morgon hur de blir...



Av Annie - 28 november 2008 20:12

I dag harde jag fått ett mail av den ena chefen då hon ville ha ett möte med mig på tisdag efter teckenkursen där dem ville prata med mig om förlängt...

Så jag hoppas på att jag får stanna på "bk" där jag är nu... De fram gick tyvärr inte :-(

Men de måste väl vaa så ? Hoppas jag!!! Skulle iaf få en termin till... Sen é de bara till och hoppas på att jag behövs en termin till oxå efter de, fär då MÅSTE jag få fast!!! Men de é typ då man alla brukar få gå :-(

Hoppas inte jag é en av dem alla

Av Annie - 27 november 2008 21:04

Tänker på dig min älskade vän....

Är så ledsen och tänker på dig massor!!!!

Du vet att jag finns här om du vill prata av dig, har ju själv gått igenom smma sak!!!!

*fäller en liten tår*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards