Alla inlägg under november 2008

Av Annie - 1 november 2008 21:08

 Me :-)

Redo för vin kvällen....


På med varma mysiga tröjan

Mums mums.... Gick ner utan grädden oxå :-)


Joakim hemma igen efter att varit hos grann kompisen på Hallowin "fest"...  Trist bara att han måste apa sig...

Av Annie - 1 november 2008 20:45

Ja i dag har varit en riktig bakis dag... Bidde lite sent i går iaf, sorry Malin!!! Skulle ju inte bli så... men ja med trevligt sällskap blir de så iaf :-)

Å tack för pratstunden i går Lea :-)


Tomas var i väg å jobbade mellan typ, strax innan 10 och han var väl hemma efter 4 någon gång... halv sov lite med Viktor iaf på dagen. Skönt, men jag hade kunnat sovit så mycket mera.. Hade ju igetligen lovat Tomas att jag skulle upp i morse, men de var tydligen inte så lätt att få liv i mig (sorry T) Tomas ska i väg en sväng i morgon oxå. Hann inte klart i dag :-(


Måste väl erkänna att jag druckit lite bakis cola i dag, fy på mig!!! Å ätit någon bakis godis med... Men kan väl själv tycka att de é ok, på helgerna iaf!


Ska slänga mig på soffan nu en stund... innnan s'ngen, som ropar på mig snart. Härlig lördag kväll hehe



Av Annie - 1 november 2008 11:08

Är det i dag!!!!


INGE HALLOWIN, varken i går eller i dag!!!!

Vad är det som é så svårt att fatta.. Vi bor i sverige. Tycker de é så fjantigt att gå i gårdar och tigga godis. Hallå..... Påsk eller.? De har jag därimot gjort som barn, så de köper jag! Men har aldrig gjort de vid all helgona....

 Joakim gick för första gången i går... men bara för att hans kompis Dennis skulle göra de... Å visst han ska på hallowin fest i dag. De köper jag... men inge tiggning i gårdarana!!!!

Men de é jag de !!! Här pyntas inget, varför ?! Utan här tänds ljus och jag tänker lite extra på alla dem som lämnat oss....


Önskade att jag kunde vara vid dig grav älskade pappa, men jag tänder massa ljus här hemma... Saknar dig!!!! Och mina älskade söner frågar ofta om sin morfar som dem aldrig träffat. Men jag vet att du vakar och ser ner på oss...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards