Alla inlägg den 8 november 2008

Av Annie - 8 november 2008 22:14

Ja de blev en ny mobil i dag, en sony ericsson (så klart *ler*) C905



Av Annie - 8 november 2008 07:57

Ja de kan man väl aldrig få för mycket av eller hur ???

Just nu väntar jag på mina skatte pengar som jag skulle vilja ha nu lagomt till julen (+ att jag måste köpa en ny jacka denna vinten, Tomas hade ju köpt en till mig i veckan, men den var för trång *snyfft snyfft* ,) sen behöver barnen en del oxå.... Jo just ja... jag väntar på vab pengar från FK oxå, men då kan man ju få vänta!!! Å specigellt nu efter de nya systemet *gillar INTE de*

Ja å de finns ju alltid hål att stoppa pengarna i, eller hur ?!


3års kalas och jul väntar ju nu så!!!! Så ja de går ju en del pengar då!!!


Av Annie - 8 november 2008 07:30

Har ju helt glömt av att skriva något mera om detta...

Har väl inte hänt så vidare värst mycket anorlunda i ämnet, men ändå!


Han är inte torr... utan han kör som innan, blöja ibland och ibland inte I bland går de super och ibland blir de både de ena och de andra i kallingarna X antal gånger om dagen. Han vill ju så gärna vara utan blöjan, vilket han får vara både hemma och på dagis... Men han känner inte när han é kissnödig, utan sen efter att det redan é för sent! Men vi kör vidare... Men både blöjan och kallingarna.


De kommer när de kommer. (Joakim var strax över 3år när han slutade... å då slutade han HELT dag som natt med en gång)


Fortsättning följer........

Av Annie - 8 november 2008 07:02

Blir nog en Sony Ericsson C905...

Trist bara att dem bara finns i svart än så länge :-( men men går nog bra demed ?! :-)

Dock så é de ju en # mobil och de gillar jag inte riktigt heller... men man lär sig nog att gilla de med ?!


Så någon som é sugen på en

= sony ericsson T650i ??? 1500:- köptes för 2495:- den 11maj-08 Kvitto finns kvar!!! Vad säger ni ??? :-)


Ja Tomas åker nog till HC i dag och kollar om de finna mbiler inne, annars får vi väl beställa från sidan.


På återseende

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards