Alla inlägg den 25 november 2008

Av Annie - 25 november 2008 19:02

Har fortfarande inte hört något från chefen OM jag får stanna en termin till eller ej *arg*

Frågan é om jag vill de nu ??? Har frågat henne X antal gånger, men hon kan inte ge mig svar ÄN :-( Vad fan viket går ut sista dec... måste ju söka nytt NU om jag får gå, å när får jag veta de då ?

Nån som har jobb till mig från och med 1januari-09???

Vill stanna... trivs SÅ med mina underbara kollegor, men inte med mina chefter just nu!!!!

Går jag så gör jag de med Elin den 19dec... å då vill jag gärna edela mina kidz (på jobbet) föräldrar NU så klart!

Men på senaste f-mötet så så dem att de inte blir några förändringar efter jul/nyår förutom att Elin sutar, hon jobbar på min avd, vilket innebär att isf blir Therese själv i januari med två nya kollegor precis som jag blev för 1år sedan...

+ att jag änmällt mig till en tecken kors som startar nästa tisdag och de é 10 tisdagar som vi kommer att gå på dem, så varför skulle jag få gå på dem OM jag slutar ???

Ja jag fattar nåda....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards