Alla inlägg den 6 november 2008

Av Annie - 6 november 2008 21:07

Dagen eller ja veckan har varit ssådära. Har haft ont i halsen, små snorig och ja typ ont i hela kroppen... men har orkat pallat mig dit hela veckan iaf... tills i dag!

Eller ja jag kom dit, hade min timmes planerings tid på morgonen, var med barnen ute i solen på gården efter de, då vi delade upp barnen i 3 olika grupper... In förberedning innan lunch och sen natta barnen. Elin lovade att vecka mig när min rast var över... Var helt veck i huvudet, ja hela kroppen. Så jag passade på att sova/vila under eller ja på min rast!

Tog en kopp tee för halsen skull, men efter 1timme var jag helt svimfärdig och 38,3 i feber... frös som fan !!  Så de var bara att riga Lotta på "kontoret" och medlea läget... Lena på andra sidan huset hade gått hem ca 11.00 med 38 graders feber hon med, detta var ca14.00


Kom hem strax efter 15.00 och har sedan dess legat nerbäddad under mit SUPER varma tecka fullt på klädd... Bara 4 tröjor på mig just nu!


Hoppas verkligen att dem får vikarer i morgon, då både jag och Lena é hemma... Elin har semester och sen ringde Emma tidigare i dag och de lät som om Sofia skulle vara hemma i morgon oxå. Hjälp!!!! Men vad gör man ?! Hade gärna sluppit denna frossan...


Nej nu ska jag fan sova... Har legat här och halvsovit sen jag kom hem...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards