Alla inlägg den 2 november 2008

Av Annie - 2 november 2008 19:55

Japp... Å dem börjar lida mot sitt slut nu :-(

Ska slänga mig på soffan och kika lite på tv innan sängen väntar...


Uppe tidigt med barnen, men efter ca 1 timme kom Tomas ner oxå (han skulle ju jobba i dag med) så innan han åkte passade jag på att sova 1 timme igen :-)

Annars har vi inte gjort så mycket. Tomas jobbade mellan 09.00-15.30ca å unnder den tiden har jag rotat efter vinter kläder till barnen, hittade dock inte så mycket som jag hoppats på. Blir att köpa ganska mycket nytt, ja jag vet jag är inte ute i god tid... de é jag aldrig :-)

Tur lill Viktor fyller om ca 2veckor.... Får se vad man ska hitta på till honom då ?! Mammam kommer ej hit då, utan hon kommer ner helgen vid 1:a advent ringde hon och sa i dag! Men syrran och Ingvar kommer då iaf... och sover kvar här. Skoj!!!!

Har städat över våningen oxå... Så gått de gått iaf!


Ja ny arbetsvecka i morgon, stänger både på måndag och fredag :-( Å apt på tisdag... Tre långa dagar med andra ord :-( JAja de går de med


Dax för ensam mamma söker...


Ha de

Av Annie - 2 november 2008 09:43

Ja fy i morse när jag gick ner ca 06.40 var de 4minus grader ute! Burrrrrrrr

Nu har de stigit 2grader och solen skiner visseligen ute! Så så faligt kallt é de inte, men har ingen lust att så ut alls i dag!

Tänkte kika lite på vinden bland barnens kläder, del ska för litet upp igen och sen ska lite "nytt" till Viktor ner !!!

Måste kollla efter varmare skor till Viktor oxå, då hans vår/höst skor som han hade i vårast bara är för små. S. 26 Timberland oxå. Hmmmm får köpa nya! Joakim kan ha sina, som tur é!

Vinter kläder efter Joakim finns iaf till Viktor i S 104 *skönt* Så de behöver vi inte köpa. Men Joakim behöver både byxa och jacka nytt... Han har inge byxor alls som é hela. Å jackan börjar bli lite för liten (duger tills innan riktiga kylan kommer iaf)

Å ja sen behöver den båda vinter skor oxå, tills snön kommer...


Ja visst é de bra att man é ute i god tid ?! Dax att kolla vad vinden har att erbjuda!!!! Och åka på stor shopping nästa helg... Då Tomas jobbar i dag med !



Ha de !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards