Alla inlägg den 23 november 2008

Av Annie - 23 november 2008 16:23

Är inte förens nästa helg jag vet!!!

Men efter att ha tagit ner alla ljustakar från vinden så är jag faktiskt lite små sugen på att ställa fram dem i fönstrena redan nu :-)

Är ju så mysigt och fint... men jag vet inte!!! Är ju 1v kvar igentligen... Ja vi får se hur jag gör haha


Gardiner och sådant ska inte upp nu.. måste kolla igenom de och sådant brukar inte komma upp förens typ 2-3:e advent här. Måste kolla igeom de och och köpa lite nytt, trist att ha samma lika varje år!!!


Men hur som haver, vi får se om jag säller dit "stakarna" i dag eller ej !! Ser ju så mysigt ut hos grannen som har MASSA redan!!! :-)


Av Annie - 23 november 2008 16:04

Ja nu é barnbidraget typ slut :-)

Var till coopan först på fm och köpte skriskor till Joakim + hjälm då dem ska åka skriskor med skolan på onsdag... (kan ju tillläga att om vi hade köpt hans skriskor i morgon hade vi fått 150:- rabatt men ja de såg vi ju inte förens nu för en liten stund sedan så vi kollade igenom reklamen som kommit när vi var borta *arg*)

Blev nya vinter skor till honom där oxå.

Sen blev de en prommenad upp till Haninge C där vi köpte 2par vantar till Joakim och 6par strumpr, nya täckbyxor Ja nu är han utrustad för vinten!!! Å snön som faller... Bra att vara ute i sista sekunden. haha

Viktor stackan har Jokaims gamla täckbyxor och jacka.... Men för en gångs skull passar de. Så han fick bara ett par tjockare strumor!!!

Åt på mc innna vi åkte hem igen!!! Var borta hela fm... skönt å få röra på sig lite oxå, fasten att jag har börjat få så ont i öronen nu med den här förskyllningen som INTE vill släppa :-(

Måste nog köpa mig en mössa........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards