Alla inlägg den 27 november 2008

Av Annie - 27 november 2008 21:04

Tänker på dig min älskade vän....

Är så ledsen och tänker på dig massor!!!!

Du vet att jag finns här om du vill prata av dig, har ju själv gått igenom smma sak!!!!

*fäller en liten tår*

Av Annie - 27 november 2008 07:10

fasten att jag borde vara på G till bussen och sen till jobbet just nu!!!

Han inte mer än typ komma ner i morse efter att ha fått väcka Joakim (händer inte så ofta numera) Så ropade Joakim att han hade bajsat på sig *suckar* Inte lös i magen IGEN!!! Japp stämmer bra de :-(

Jaha bara till att vabba igen då :-(

Rinde Tomas som nyss kommit till Gamla stan. Han får ta och vända och komma hem och ta hand om detta!

Har dem senaste veckorna knappt jobbat tycker jag. Först jag so var hemma 1v (ma) sen vabb Viktor, sen jag igen och sen Joakim *suckar*

Vill gära kunna jobba dem få veckorna som é kvar OM jag nu får stanna ?!

Så Tomas kommer, och jag rinde Lena på jobbet (hon som öppnar i dag) och berättade läget, men att jag kommer senare idag! Skönt med kollegor som förstår!!!


På tal om detta med att om jag ska få stannna eller ej en termin till (min 4.e isf) Min semester é iaf beviljad.... Jag har ju sökt innan jul, jobbar innan nyår och sen sem igen klämmdagarna och detta é bilviljat. Men de står fortfarande fast nu i svart ist för rött 2-9/1? Är väl om jag ska vara kvar eller ej ?!  Men jag sa till cheferna att får jag inte förlängt efter nyår så vill jag ha sem innan nyår oxå, och de har jag ju inte nu!!!!

Ja på tisdag OM inte innan hoppas jag på ett svar!!!!


Nej ska göra mig i ordning så jag kan åka så fort Tomas kommer hem!!!


På återseende!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards