Alla inlägg den 12 november 2008

Av Annie - 12 november 2008 21:14

Ja i dag var man tillbaka efter 5dagar hemma (2dagar var ju i helgen då)

Allt vara bara fin fint

Jag och Therese hade våra älsta i skogen hela dagen... Vi lekte, träffade pinner man igen som gav tips och råd om hur man beter sig i skogen, käkade lunch och busede lite igen innan vi åkte tillbaka till förskolan så dem han vila lite (& vi fick våra raster) innan de var mellanmål.

Så skojigt så... har ju gjorde de varje onsdag nu sedan augusti... men i dag var de sista gången... På gått och ont!


Joakim hade ne kompis med sig hem i dag efter skolan... Blev dock inte så mycket lek, utan de kom dem på när han blev hämtad :-) Ja ni kan ju bara gissa vad dem gjorde ? :-)

Får bli feler gånger ?! Gick så bra så...


I morgon hoppas jag att jag kommer i från jobbet när jag slutar, har ju inte hunnit bakat bularna ännu... annars får vi göra de på fredag eller på lördag morgon...

Syrran och Ingvar komme ju upp på fredag så jag hoppas att jag slutar som jag ska så att jag kan möta upp dem vid centralen, annars hittar dem ju ut bra själva oxå. Men trevligast så kanske ?


Ska kika vidar på tv:n häres


Kram kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards