Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Annie - 24 oktober 2008 22:50

Nu väntar sängen.. Så himla trött!!!


Har i dag kollat på ett helt avsnitt av Idol-08 haha È inte så "betuttad" av de som många andra och Ingen riktig favorit så där heller....

Men gick väl att se


Natti natti hör i mon ?!

Av Annie - 24 oktober 2008 19:37

i dag... så underbart skönt!

Tidig dag på jobbet vilket oxå är skönt (men nu är de 4v tills nästa vecka) !!

Dagen har gått fort på jobbet, park på fm, lunch, läsvila och data jobb efter min rast .... Veck brev till alla våra föräldrar skulle skrivas och lite annat. Skönt med lite planering (fasten att jag har min tid på tisdagar igentligen men jag var ju hemma med minstingen då så då kunde jag ju inte ha någon) I dag var sista dagen för vår vfu:are. Det har varit bra med extra ögon, fasten att man fått påminna henne om vissa saker ibland...


Blev inte middag ute med Tomas idag! Hade mys fredag med kidzen och faster som är här istället. Skoj de med. Tacos *mums*


Snart é de dax att lägga barnen och sen kika på Idpon (som faster vill se hehe)

I mon fm har vi gårdstädning här. Hoppas bara att de INTE regnar *blä* Sen på kvällen ska vi käka skaldjur och dricka lite vin :-)


Så ska försöka ta mig till Maxi eller coopan i mon bara för här på halalvi lär dem ju inte ha något


Ha en mysig fredags kväll

Kram 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards