Alla inlägg den 3 december 2008

Av Annie - 3 december 2008 21:51

Ja bara 2 arbetsdagar kvar nu *skönt*

Jobbigt att de går vinterkräk/diaree sjukan på jobbet bara (hoppas verkligen att jag slipper de) Carina har åkt på den nu oxå + att vi har en del barn fortfarande (merst på andra avd) som är sjuka *peppar peppar* vill gärna slippa de....


Blir tyvärr ingen utgån i helgen :-( Spar mig till kryssningen dne 27:e LÄNGTAR!!!

Men skulle gärna vilja hitta på något skojsigt iaf, Men vad ?! Kankse tapetsera Joakims rum, eller ja iaf börja med att fixa till de så att man kan göra de ?! Skulle verkligen behövas... men vi vet inte VAD han ska få för tapeter och han é ju inte til så mycket hjälp heller....

Ja har ni förslag på något skojigt som händer i helgen ????


Nej dax att sussa nu...

Så man inte vaknar 30min senare i morgon oxå, som tur var så kom jag bara 7min sen... men gissa om jag och kidzen stressade i morse ?1


Hej svejs på er....



Av Annie - 3 december 2008 21:41

Kollade banken bara för skoj skull nyss och JAAAAAAA den hade äntligen kommit!!! Mina efterlängtade skatte penga

Så nu é man X antal tusen kr rikare igen :-)


Härligt... så här lagont till jul!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards