Alla inlägg den 14 december 2008

Av Annie - 14 december 2008 22:17

Ja de é ju lite av allt vi gjort i dag...

Hänt en hel del... men känns bra då vi åker upp till mamma på fredag em!!!


Bröderna Islén bakar peppar kakor tillsammans :-)




Mina älskade söner....

Av Annie - 14 december 2008 22:10

Med våra underbara tomte grabbar :-)


En arg tomte Viktor på dagis lucia firande :-)


Och en lortig tomte Joakim på skolans förskoleklass lucia firande

Av Annie - 14 december 2008 15:13

I fredags hände som sakt var inte så mycket... Kikade på Idol finalen i min ensamhet här hemma bara typ :-)


I går så var de en sån där städ dag på fm :-( Tvättade massor, och städade i hop lite... Joanna och Simon kom vid ca 14.30 tiden, så jag skyndade mig att fixa till mig nogorlunda iaf innan dem kom då vi åkte direkt til bolaget och sedan till Maxi efter de!! handlade gått till kvällen, men fan vad dyrt de blev och ingen Ica kort hade jag med heller :-( HATAR när Tomas inte ger tillbaka MITT eller att han inte fixar till sitt egna!! *arg*


Hade huset fullt när vi kom hem ca 2½-2timmar senare...

Låste in mig med Joanna på toan uppe och slingade ? hennes hår!!!

Åt gått och drack nån öl till de :-) men de blev lungt"!!! Joanna & Simon åkte hem vid 22.00-22.30 tiden typ... Å Tomas vet jag inte vad de var för fel med ? han bidde sur eller något för nått?!

Sommarbo packet gick vid tolv tiden, då Joakim redan sov men INTE Viktor :-)


Tack iaf för en kanon kväll i går och hoppas att du blev nöjd med håret Joanna ? (Förstörde de både med sax & färg haha) Nej då tjejen min de bidde kanon bra!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards