Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Annie - 1 januari 2009 19:39

JA då var de nytt år redan nu. Shitt vad 2008 har gått fort, igentligen!!!


Ja vad har vi gjort förra året då ?


Januari:

Jag började tänka på vad jag stoppade i mig, gick väl iaf ner 3-4kg DÅ!!!


Februari:

Firade att vi bott i huset i ett år. Ett år med mycket renovering och annat skoj... Finns dock fortfarande en del renovering kvar, men de é ju både skoj, dyrt ocj jobbigt :-) Men fint blir de!!!


Mars:

Påsken firar vi uppe hos mamma i Dalarna. Mysigt med fin vit snö, inge slask!!!

Firade 11år med Tomas och även 3år som förlovade.


April:

Var på Malin & Thomas bröllop + att Thomas där fyllde 40år!!!


Maj:

Jag 28år den 3:e, den firade jag ombord på Birka med goa tjejerna.

Tomas 27år den 16:e

Tomas syster Anna gifte sig upp i Falun, så jag & Tomas var dit på bröllop.

Bästa Therese fick sonen Noah... Min gudson!!!


Juni:

De börjar bli sommar... Underbart

Midsommar i stugan uppe i Östanhol/Tällberg/Leksand Men alla underbara vänner och familjen!!!


Juli:

Semester nästan hela månaden... (iaf 28-31)

Var uppe i stugan 2½v... Han med massa skoj!!! Och träffa nästan alla vänner mm som man sällan träffar nu när man bor här i sthlm isf för i Falun.

Var även ner till syster i Göteborg

Min lilla Joakim fyllde sex år den 10:e

Bidde ett litet + :-)


Augusti:

(Sem 32)

Var hos syster i Göteborg, då vi även tog en tripp över till Danmark. Blev en kryssning till Åbo oxå.

Han med att göra massa hemma oxå. Ute som inne... Trallade tex om både bak & framsidan. Så snyggt de blev :-)

Kräfftskiva hos vänner, så skoj så!! Å gott... Ett MÅSTE ju!!! :-)

Började jobba igen efter 5v sem!!!

1år på jobbet :-)


Sep:

Gud sonen Noah döptes uppe i Sundborns kyrka... Min lille sötis!!

Får MA :-(


Oktober:

 ?????


November:

Viktor har hunnit fylla tre år den 16:e


December:

Lång lediga. Firade julen hemma hos mamma, så mysigt och så fint med all snö. Hann med en dag i pulkabacken oxå, mysa med gudsonen och självklart bada bastu :-)

SKÖNT!!!

Blev en kryssning till Åland oxå med bästa Therese... (+ Anna & Tina)

Och i går sista dagen på 2008 firade jag med familjen, sommarbo folket och bästa Joanna!!!

Ska ta tag i vikten igen... Har hållt på fram och tillbaka med den hela 2008 och ja de har väl inte hånt så mycket, bara gått upp och ner hela tiden... Men ska bättra mig hehe


Allt har gått så bra för Joakim i skolan, och för Viktor på "dagis" och ja för oss båda på jobben!!! Höjde ju lönen nu inför 2009 oxå haha

Huset börjar bli beboligt, eller ja vi börjar bo in oss... Mycket som ska fixa ännu... men nu börjar rummen bli oxå iaf :-)

Hoppas att de nu blir MASSA spännande inför 2009 oxå.... Finns ju en del som vi vill göra någon gång i vår framtid iaf!!!


Puss













Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards