Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Annie - 9 januari 2009 20:22

Fy fan vad härlgt... Rent ut av!!!!

Veckan har varit ok på jobbet, jobbigt när de é kort om folk, men VAD gör man ??

Fick jobba över 1 timme i fredang, på min enda tidiga dag *suck* Å så blev de 45min i dag oxå, vilket blev stängning för min del... Får skriva upp de som komp sedan !!!

Joakim var ju med i onsdags då hans skola hade stängt för studiedag och i dag var de Viktors tur haha Dem hade stängt för planeringsdag. Härlig början på terminen va ?! Njaaaa....

Men de har iaf gått kanon bra för dem båda, å de har varit skoj!

Men nästa vecka kör vi i gång på allvar på jobbet. Så de é ju skönt att detta é avklarat nu då iaf för denna gången !!


Annars é de bara fin fint här.

Lite små trött efter dessa 3 dagarna.


I morgon ska jag ha Axel och Vilma medans Mattson hjälper oss med tapetserigen av Joakims rum.

Sen hoppas jag att Joanna & Simon kommer över på lite lördags mys kväll med oss *SAKNAR*


Trevlig helg !!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards