Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Annie - 14 januari 2009 19:49

Ja jag har ju fixat en ny blogg IGEN, eller ja jag håller på med den ÄN!!!

Fattar ju nada :-)


Nån som kan gjölpa mig? Vill inte berätta adressen ÄN, men é iaf på blogg.se (som alla andra typ haha)



Av Annie - 14 januari 2009 19:08

 



Detta är "kriterierna" för denna award:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Man ska också skicka vidare awarden till åtta stycken.

Tack Malin Så glad jag blev....  Min blogg som jag iaf försöker skriva något skoj i varje dag (iaf försöker jag med de haha)

Sen om de é så skoj att läsa den?! Ja de é en annan femma....


Malin... Bloggar alldeles för sällan :-) Å nu när hon oxå jobbar så blir de bara att vi ses lite så och då :-(


Jenny: ja ad säger man ? Vännen...som skriver om sitt kaotiska liv. :-(


Joanna: Ingen blogg ännu :-( Bästa Joanna som finns!!!


Therese N: Barnens gudmor... Bättre gudmor finns INTE


Therese W: har precis flyttat ner hit, så skoj men tyvärr så blir de inte att vi ses så ofta för de. Ändring på de ???


Erika: Träffades på fl... Bor i samma "håla" som mig... Skojig tjej, men tyvärr ses vi alldeles för sällan...


Alekcandra: Kanon go tjej, men vi ses alldeles för sällan :-(


Mia: Bloggar om sina 3 säta kids och hennes vardag... Skoj!!! Länge sedan vi sågs bara :-( Hoppas att vi kan hitta en lucka snart å ses ?!


Jessica: 2  barns mamma som jag "träffade" på fl då vi var fick  barn i nov-05 båda två. Skoj blogg!!!


Vet att man kanske bara skulle skriva om dem som har bloggar... Men de blev så få å ville ha med er andra oxå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards