Alla inlägg under oktober 2008

Av Annie - 20 oktober 2008 13:03

Jag & jojo

Joanna & jag sommaren-06 på grönan....

vi igen

Jag & Joanna- sommaren-07 på hennes balkong i bagis

hrgfg

Vi två här hos mig-08 (ingen riktigt sommar ort men ändå haha)



Av Annie - 20 oktober 2008 12:36

Var visst inte så haj på de där men fotona... men man lär sig säkerligen :-)


Iaf så skulle ju dessa oxå varit med :-)


Jag & Tess

Jag & Therese W på G på patricia-06

Hoppas på mera sådant nu när du oxå bor här i stor stan!!! *saknar dig*


Jag & therese

Jag & Therese N

På nått för hak innan kryssning med Cinderella-06

*saknar våra kryssningar... å DIG oxå massor!!!


Saknar er alla... mina underbara bästa vänner!!

Hittar tyvärr inte kort på er alla :-( men ni vet vilka ni är iaf!!! HOPPAS JAG ?!

Av Annie - 20 oktober 2008 12:18

Ja tyvärr har jag inte fota på alla mina underbara vänner...

Men här kommer några iaf på dem BÄSTA!!!!


Jag & min bästa Joanna

Jag & min bästa Joanna

Jag, JOanna & Malin på g....

Jag, Joanna & Malin é på G in till stan ocg partaya....

Vi systrar

Jag med mina älskade systrar.. Lilla syster HEidi och stora syster Linda midsommar-08

Sötaste Noah

Sötaste gudsonen Noah

Noah


Fortsättning följer............................


Av Annie - 20 oktober 2008 12:04

Ja vad kan man igentligen begära av affären här nere...?!


Viktor och jag gick ner... handlade lite lätt, frukost saker då vi kommer att vara hemma i mon oxå & Joakim behöver oxå frukost hemma i morgon, hur som haver... (glömde massor iaf) *suckar* som tex smör :-(


Blöjor var ju de viktigast då Viktor bara har 2st hemma... Nu är han visseligen utan, men hur länge ?! Han kom på de själv efter attt han hade kissat innan vi gick ner. Så de é ju bara att köra på de. (en annan historia)

Hur som haver så har ju han Libero nr6... ALLA andra storlekar hade dem såklart men INTE den vi skulle ha *arg* Men de é väl halallvi i ett nötskal... Hmmm ja vad säger man ?!

Så de fick bli pampers :-( active fit...  129:- för 39st men ja så går de när man köper dem på näraffären !!

Blev så uppräd så jag glömde av att köpa tandkräm till kidzen oxå....


Ja du jag säger då de jag!!!


Av Annie - 20 oktober 2008 10:02

biljetterna släpptes ju i dag för 1timme sedan...

Tänkte gö som alla andra (köpa biljetter och sedan sälja dem på blocket haha) men efter att ha köat sedan halv nio så kom jag precis in... men då var den SLUT :-(


Tur man ínte é något fann.... så man hade velat haft dem själv...


*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_


Ska traska ner till centrum snart med Viktor... Har ingenting hemma i barn väg :-(

Blöjorna är slut, sista paketet tvätt lappar nu, deras tandkräm é slut och ja de fattas massa annnat oxå. Tvättmedel, toa papper mm mm

Bra tajmat till barnbidraget och allt!!!


Trist att mna inte kommer i väg för att stor handla bara... då man ska in till jobbet på f-möte direkt Tomas kommer hem från jobbet (till 16-.00 hoppas jag att han é hemma?!)



Av Annie - 20 oktober 2008 07:41

blogg hittar ni föresten här


http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1571717 

om ni é nyfiken på vad som hänt innan jag hamnade här alltså ?! :-)


Lite trist att man inte kan byta teken snitt på denna... gilllade den jag skrev med där, och att de inte finns smailers här... eller jag har inte hittat dem än iaf!!!



Av Annie - 20 oktober 2008 07:32

Och jag blev hemma med Viktor i dag!!!

Han har hostat sig igenom typ hela natten, har massa slemm i halsen så han knappt kan svälja, och täpt/snorig i näsan...

Så lill skrutten får vara hemma med mig i dag & i morgon iaf... så får vi se sen. Har själv lite små ont i halsen... :-( Hoppas att jag inte blir sjuk nu bara !!!!

Ska hur som haver in på f-mötet på jobbet i kväll kl 18.00 Så tomas ska hinna hem så jag hinner in tills de börjar, eller ja lite innan så jag hinner fixa och förbereda med kollegorna innan de börjar 18.00


Nej nu é de dax att börja göra oss i ordning så vi hinner med Joakim till skolan till 08.00



Av Annie - 19 oktober 2008 20:44

börjar lida mot sitt slu och i mrgon väntar jobb igen (om jag inte måste vara hemma med sonen?)

Har inte gjort mycket i dag.

Tomas åkte och slängde massa skit till tippen med Mattsom på fm. Jag passade på att städa hela över vången *puhuuuu*

Damsög, mobbade, stor städade toaletten och bytte skåp (till mitt skit enligt Tomas haha) så nu är inte fönstret täckt, men vi ska hitta en anna lösning... Kommer ju dröja innan vi kommer att kunna renovera den toaletten. Men vill ju gärna ha MITT i något så länge :-)

Bäddade rent och ja fixade hela över våningen. Tomas var ju dock på vinden igen och grejade, och så länge han é de så drar man ju ner massa skit!!! Men ja iaf!!!


I går var Mattson här hema dagen med sina kidz, Malin jobbade och sen var hon ju på fest. Och Dennis var hos sin pappa...


I mon börjar som sakt var en ny arbes vecka igen. Med F-möte i mon kväll och sen har vi massa utvecklingssamtal inbokade oxå. Får se hur de går ? Då Viktor é lite snorig, hostig och väldigt lös i magen. Men han é sååå pigg så nog skulle han palla att gå till dagis... ja vi får se hur de blir med lill skrutten i mon bitti!!!


Dax att  sussa nu snart.

Ska bara hoppa in i durchen


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards