Alla inlägg under oktober 2008

Av Annie - 19 oktober 2008 17:56

Ja inte min dock, utan kidzens...

Snart vankas de mot jul  ja typ bara 2månader kvar nu.. vilket innebär att det är mindre än 1månad kvar tills vår lill skrutt fyller TRE år!!! Shitt vad tiden går alltså.

Ja hur som hellst så vet jag att frågan snart kommer "Vad önskar han sig då" och jag vet aldrig så tänkte de var smart att skriva ner redan nu vad dem iaf behöver och vill ha.


VIKTOR:


  • *  Vinter kläder (Från pop då vi gillar de bäst)
  • *  Vinter skor (S. 27 tror jag)
  • *  Pengar  (så vi kan köpa de jag behöver)
  • *  Pengar till sparkontot
  • *  Present kort på polarn & pyret
  • *  Bilmatta till mitt rum
  • *  Små bilar att köra på bilmattan med
  • *  En klocka till armen (hellst med karborband)
  • * Ett paraply

  • JOAKIM:


  • *  Vinter kläder (Jackan 128 byxorna 122)
  • *  Nya tapeter i mitt rum
  • *  Ny taklampa
  • *  Vinter skor (S.32-33)
  • *  Present kort på polarn & pyret
  • *  Pengar  till sparkontor
  • * Fråga mig... har massa gubbar (Starwors) som jag vill ha
  • * Ett paraply


  • Ja de var de jag kommer på just nu iaf.. Kommer säkert mera... men har har ni lite att fundera över iaf!!! Till Viktor, kan de ju vara bra då de vankas kalas om lite mer än en 1månd HJÄLP vad tiden går fort alltså... Julen firar vi hos mommo i år så alla vet de oxå hehe!!!


    Av Annie - 19 oktober 2008 15:02

     Ålder: 28 (fy)
    Syskon: Ja 2st Linda (stora syster) & Heidi (Lilla syster)
    Är du nöjd över din längd: Ja
    Hur lång är du: 172cm
    Tycker du att du är söt: Jodå ibland kanske
    Hur mår du: Trött
    Är du glad:  Jo då
    Skrattar du ofta: Händer väl haha
    Gillar du din personlighet: Ja, de tror jag väl…
    Vad är bra med dig: Hmmmmmm Snäll?! Tänker på andra…
    Har du velat ta självmord:  Nej, det tror jag inte… Varit arg & less på livet, men inte mer än så tror jag. FEGT igentligen
    Har du hatat dej själv: Ja.
    Har du skadat dig själv med vilja: Ja.
    Har du blivit sviken av en nära vän: Ja
    Har du svikit en nära vän: Ja, Men inte med vilja så, utan rätt ömsesidigt…  som vi rett ut efteråt                                  Har du många vänner: Ja, fast skulle vilja träffa dem oftare…
    Gör dom dig lycklig: Ja.väldigt
    Är du vän med någon i din släkt : Ja.
    Har du mer äldre, yngre, jämngamla vänner: Jag har nog vänner i alla åldrar
    Har du kille: Yes…
    Tycker du om någon: Ja jag tycker om många.
    Gillar han dig:  Klart han gör…. Fast de é 11år nu J
    Har du vart tillsammans med någon äldre kille:  Ja, men herregud de var evigheter sedan…
    Har du blivit dumpad: Ja.
    Har du dumpat någon: Ja.
    Har du gråtit för en killes skull: Vet ej…. Men gråta kan jag!!!
    Har ditt hjärta krossats: Ja, tyvärr också för många gånger (men inte för kärlekens skull så)
    Kramar eller kyssar: Kramar tror jag
    Har du hoppat fallskärm?: Nej.
    Åkt flyplan: Ja.
    Åkt båt: Ja
    Sjungit inför andra: Ja. De é skoj haha
    Varit på bröllop: Ja, dem två första i somras
    Varit på begravning: Ja, alldeles för många gånger… Å fler blir de väl, tyvärr !!
    Gjort bort dig offentligt: haha jo då… de händer!!!
    Skrattat så du gråtit: Jo då… haha
    Är du lycklig: Lyckligast i värden !!!

    Av Annie - 19 oktober 2008 14:42

    I dag gjorde jag de...

    Sveiker min gamla blogg på metroblogg och startar upp denna ist. Men ni får vänta på att få adressen hit... vill få i ordning här först. Dock så har jag inte sett om man kan spara in favoriter (kompisarnas bloggar typ) Går de ???


    Ska kolla vidare om vad jag tycker. Hoppas att den inte é liks seg som min förra bara ?!


    På återsende ?!

    Tidigare månad - Senare månad

    Presentation

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
       
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28
    29
    30
    31
    <<<
    Oktober 2008 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards